wtorek, 18 czerwca 2013

323. eyesOFsoul

eyesOFsoul
Nauczę się żyć bez Ciebie
Nauczę się żyć bez Ciebie
Za­miast dwóch kubków, je­den pos­ta­wię
i jak co dzień, przy po­ran­nej ka­wie
na lodówce przypnę no­tat­ki,
by Małgo­ni ku­pić zeszyt gład­ki,
a Szym­ko­wi parę butów na wiosnę,
bo on ciągle mówi: - Ma­mo, prze­cież rosnę!

Za­pakuję dzieciakom śniada­nie do szkoły,
w uśmie­chu za­kopię wszys­tkie świeże doły.
I wyjdę z do­mu - ta­ka jak zwyk­le...
Po­god­na. Chy­ba, że będę mieć men­struacyj­ne cyk­le...
To mogę być lek­ko zde­ner­wo­wana
i krzyczeć też mogę od sa­mego ra­na.

Wszys­tko też może mi przeszkadzać.
Każda głupia uwa­ga może mi za­wadzać.
I sa­ma myśl, że Ciebie już nie ma...
Zmu­si mnie do sięgnięcia po Two­jego Le­ma.
Pal­ca­mi będę do­tykać każdą stro­nicę,
zaróżowią się mo­je do­tychczas bla­de li­ce.
I pęknie. Pęknie ta­ma wez­bra­na.
Na no­wo ro­zer­wie się za­gojo­na ra­na.
I zapłaczę, że mi Cię zab­ra­no.
Wyk­rzyczę Bo­gu, że nie fair ze mną gra­no!

Przy­pomnę so­bie... Jak kra­wat Ci wiązałam.
Jak po­całun­kiem na dzień dob­ry zaw­sze Cię wi­tałam.
Ten smak wspólnej ka­wy. Ehh, nieza­pom­niany!
Niczym nek­tar miłos­ny o po­ran­ku pi­jany.
- Kocham - rzu­cone po ósmej piętnaście
i dźwięk sil­ni­ka o siedem­nastej dwa­naście.
Przy­pomnę so­bie... Przy­pomnę wszys­tkie de­tale!
Bo Ciebie tu nie ma. I nie będzie Cię wca­le. 
Źródło: cytaty.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz