niedziela, 29 lipca 2012

40. Modlitwa optymisty

Panie Boże, dziękuję Ci za
  • bałagan, który muszę posprzątać po imprezie, bo to oznacza, że mam przyjaciół.
  • podatki, które muszę zapłacić, ponieważ to oznacza, że jestem zatrudniony.
  • trawnik, który muszę skosić; okna, które trzeba umyć, i rynny, które wymagają naprawy, bo to oznacza, że mam dom.
  • ubranie, które jest troszeczkę za ciasne, ponieważ to oznacza, że mam co jeść.
  • cień, który patrzy, kiedy pracuję, bo to oznacza, że jestem na słońcu.
  • ciągłe narzekanie na rząd, ponieważ to oznacza, że mamy wolność słowa.
  • duży rachunek za ogrzewanie, bo to oznacza, że jest mi ciepło.
  • panią, która siedzi za mną w kościele i drażni swoim śpiewem, ponieważ to oznacza, że słyszę.
  • stosy rzeczy do prania i prasowania, bo to oznacza, że moi ukochani są blisko.
  • budzik, który odzywa się każdego ranka, ponieważ to oznacza, że żyję.
  • zmęczenie i obolałe mięśnie pod koniec dnia, bo to oznacza, że byłem aktywny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz